Maskotek

Maskotek
Alucard potężny, cudowny i uroczy zgodził się chwilowo zastąpić miejsce Maskotka.

wtorek, 12 maja 2015

Do You Believix?

      Oficjalnie blog START.

      Postanowiłam, iż będę twarda niczym chleb z biedronki i ten blog wreszcie odżyje, wreszcie stanie się czymś wartym poświęcania mu czasu. Czy mi się uda? Czy nam się uda? To tylko czas pokaże, prawda?

      Postanowiłam, że blog będzie blogiem w dużej mierze artystycznym - będę tu wklejać swoje prace bądź opowiadania, które nie są Paktem Krwi, współtworzonym z Erick. Będzie to także blog opiniujący i oceniający przeróżne rzeczy/fakty/osoby ze świata Winx, tak więc zapraszam.

      Na dobry początek jedna z prac dla których poświęciłam dość dużo swojego czasu, fantransformacja mojej drogiej Suvi znanej na deviantArcie obecnie jako MentalDysfunction, praca stworzona na potrzeby jej konkursu. Nie zajęłam żadnego miejsca, ale było fajnie.


~Morte


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz